Společnost HTC v současné době prochází procesem optimalizace své servisní sítě napříč Evropou. Součástí těchto změn je i uzavření její pobočky v Brně. Tento krok je součástí širší strategie společnosti, která si klade za cíl zefektivnit a zjednodušit poskytování servisních služeb svým zákazníkům na kontinentu.
Cílem těchto úprav je pravděpodobně snížení provozních nákladů a zároveň zajištění kvalitního servisu i nadále. Lze předpokládat, že zákazníci budou v budoucnu obsluhováni prostřednictvím jiných servisních center v rámci evropské sítě HTC. Detaily ohledně toho, jakým způsobem budou pozáruční servis a reklamace řešeny pro region, který dříve pokrývala brněnská pobočka, by měly být postupně zpřístupněny.
Tento vývoj naznačuje snahu společnosti HTC o přizpůsobení se aktuálním podmínkám trhu a optimalizaci své infrastruktury. Změny v servisní síti jsou běžnou součástí životního cyklu produktů a služeb velkých technologických společností.